Ząbki - Ks. I. Skorupki 5
W naszej ofercie m. in. : W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, dostęp do Internetu, wino / szampan, całodobowa recepcja, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), bar, winda, transfer (dodatkowa opłata), bufet z potrawami dla dzieci, ogród, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, gaśnice, pralnia chemiczna, obiady na wynos, monitoring wokół obiektu, Płatności bezgotówkowe są możliwe, toaleta z uchwytami, codzienne sprzątanie, prywatny parking, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, niska umywalka, bezpłatny parking, Maseczki dla gości, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, udogodnienia dla niepełnosprawnych, śniadanie w pokoju, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Pojemniki na śniadanie na wynos, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, restauracja, WiFi dostępne w całym obiekcie, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, system alarmowy, ogrzewanie, wspólny salon / sala TV, pokoje dla niepalących, transfer z lotniska, usługa prasowania, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), obsługa pokoju, linka alarmowa w łazience, Możliwe wystawienie faktury, pokoje rodzinne, klimatyzacja, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, wysoka toaleta, parking, całodobowa ochrona, parking na miejscu, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, transfer lotniskowy, dostęp dla wózków inwalidzkich, czujnik dymu, bezpłatne WiFi, transfer, dostęp za pomocą kluczy, kawiarnia na miejscu, całkowity zakaz palenia, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, WiFi, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zaplecze bankietowe / konferencyjne, posiłki dla dzieci, meble ogrodowe, faks / ksero, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, owoce, transfer na lotnisko, taras słoneczny, przechowalnia bagażu, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, sklep na miejscu, centrum biznesowe, usługi konsjerża, parking dla osób niepełnosprawnych, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 14:00 a kończy o godzinie 12:00.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Mansor o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Na terenie obiektu mogą być organizowane imprezy, w związku z czym Goście niektórych pokoi mogą doświadczyć niedogodności związanych z hałasem. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracownikówpodróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy.Dostępne pokoje:
Pokój Dwuosobowy z 1 lub 2 łóżkami 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 16 mkw);
Pokój Trzyosobowy 3 osobowy (1 łóżko pojedyncze, 3 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 18 mkw);
Apartament 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 28 mkw);
Apartament 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 28 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Ząbki - Hotel Mansor, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Rezerwuj teraz
BG.238307